FAQ - Najczęściej zadawane pytania
1. Jak mogę zapłacić za towar?
Odp. Oferujemy szeroki wybór możliwości zapłaty za towar: szybkie i bezpieczne płatności elektroniczne, tradycyjny przelew na konto oraz za płatność za pobraniem. Jeżeli chcesz skorzystać z innej formy płatności- skontaktuj się z nami.
2. Jak szybko otrzymam przesyłkę i jaki jest koszt przesyłki?
Odp. Czas otrzymania przesyłki zależny jest od wybranej formy dostawy. Najszybciej możesz mieć paczkę z towarem już następnego dnia. Zamówienia złożone i opłacone do 14: 30 są wysyłane tego samego dnia.
W poniższym linku znajdą Państwo więcej informacji:
https://www.enexus.pl/pl/i/Koszt-i-czas-dostawy/27
3. W sprawie reklamacji, usterki sprzętu z kim mogę się skontaktować?
Odp. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@enexus.pl . Sprawa zostanie przydzielona do specjalisty z działu technicznego, który zadba o Państwa satysfakcję przy procedowaniu sprawy.
W poniższym linku znajdą Państwo więcej informacji:
https://www.enexus.pl/pl/i/Kontakt/26
4. Czy mogę kupić produkt w sklepie stacjonarnym i zobaczyć go przed zakupem ?
Odp. Tak. O ile mają Państwo możliwość aby odwiedzić jeden z naszych sklepów- wizyta w punkcie sprzedaży to najlepszy sposób na dokładne zapoznanie się ze sprzętem szpiegowskim i dobór odpowiedniego rozwiązania. Zachęcamy do wizyty na ul. Wólczyńska 69/77 w Warszawie.
Sklep czynny jest od poniedziałku do czwartku w godzinach 10:00-16:30 i w piątki w godzinach 10:00-15:30. Nasz specjalista pomoże Państwu wybrać odpowiedni sprzęt, pokaże jak go obsługiwać i odpowie na wszelkie pytania.
5. Jaki produkt wybrać?
Odp. W tej sprawie jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu (730-307-553), pod adresem e-mail sklep@enexus.pl, oraz czatem.
Nasi specjaliści chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego i najbardziej przydatnego sprzętu. Doświadczenie zdobyte podczas kilku lat obecności w branży szpiegowskiej, ciągłe wprowadzanie nowych produktów i ich dokładne testowanie, pozwala na wysokiej jakości doradztwo w wyborze sprzętu.
6. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub e-mailem?
Odp. Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie (730-307-553) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@enexus.pl. Podczas rozmowy uzyskacie Państwo porady eksperta.
7. Ile obowiązuje gwarancja po zakupie sprzętu?
- 24 miesiące jeżeli przy zakupie był wystawiony paragon.
- 12 miesięcy jeżeli przy zakupie była wystawiona FV.
W poniższym linku znajdą Państwo więcej informacji:
https://www.enexus.pl/pl/i/Gwarancja-i-zwrot/12
8. Czy aplikacje do produktów są darmowe?
Odp. Aplikacje do naszych produktów udostępniamy wraz z zakupem towaru. Znajdziesz je za darmo w Twoim sklepie z aplikacjami.
9. Czy muszę zakładać konto aby dokonać zakupów?
Odp. Podczas dokonywania przez Państwa zakupów chcemy zaoferować pełną dyskrecję, więc oferujemy możliwość zakupów bez zakładania konta.
Zamówienie również można złożyć poprzez czat, mail jak i telefon co zazwyczaj znacznie przyspiesza a przede wszystkim ułatwia Państwu wybór i w większym stopniu zapewnia dyskrecję. Oczywiście zachęcamy do rejestracji na naszej stronie ze względu na promocję oraz rabaty jakie zapewniamy Państwu za skorzystanie z dostępnych ofert w naszej firmie.
10. Gdzie mogę odebrać produkt osobiście?
Odp. Mogą Państwo zakupić produkty w naszym sklepie stacjonarnym Nexus na ul. Wólczyńska 69/77, Warszawa. Możliwość płatności na miejscu gotówką oraz kartą.
11. Skąd mogę pobrać instrukcję obsługi?
Odp. Instrukcje obsługi w języku Polskim są dostępne na stronie: https://www.kameryszpiegowskie.waw.pl/
12. Czy mogę zwrócić towar?
Odp. Oferujemy Państwu możliwość zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 dni.
Jeżeli sprzęt nie spełnia Państwa oczekiwań również prosimy o kontakt, jesteśmy w stanie Państwu pomóc w jego obsłudze lub zaproponować inne urządzenie
W poniższym linku znajdą Państwo więcej informacji:
https://www.enexus.pl/pl/i/Gwarancja-i-zwrot/12
13. Czy mogę wymienić zakupiony towar?
Odp. Tak oczywiście. Skontaktuj się z nami, aby ekspert pomógł doradzić w wyborze sprzętu o pomógł w wymianie towaru.
14. Czy mogę wypożyczyć sprzęt, bez jego zakupu?
Odp. Tak. Każdy sprzęt z naszej oferty udostępniamy do wypożyczenia.
W poniższym linku znajdą Państwo więcej informacji:
https://www.enexus.pl/pl/i/Wypozyczenia/28
15. Czy dostanę takie urządzenie jak widziałem w programie Malanowski, TVN, w Filmie czy Serialu?
Odp. Większość sprzętów pokazywanych w takich programach to atrapy i fikcyjne urządzenia wymyślone w celu zaciekawienia widza. W rzeczywistości sprzęt szpiegowski w związku ze swoją miniaturyzacją posiada wiele pożądanych funkcji, ale również pewne ograniczenia- np. związane z czasem pracy. Chętnie opowiemy na Państwa pytania oraz doradzimy odpowiedni sprzęt. Prosimy o kontakt e-mail: sklep@enexus.pl, telefon (730-307-553) oraz czat.
16. Widziałem podobny sprzęt w internecie ale taniej, czy kupię u Państwa taki sprzęt?
Odp. W Internecie znajdą Państwo wiele ofert sprzętu szpiegowskiego. Niestety identycznie wyglądający produkt występuje w wielu wersjach jakościowych. Wielokrotnie spotykamy się z sytuacją gdy konkurencja oferuje produkty bardzo niskiej jakości za nieco tylko niższe ceny. Odradzamy takie zakupy. W ciągu kilku lat obecności na rynku wyselekcjonowaliśmy produkty wysokiej jakości, oraz współpracujemy ze stałymi pewnymi dostawcami. Proszę zwrócić uwagę że u nas otrzymują Państwo nie tylko produkt, ale doświadczenie ekspertów którzy wybierają tylko najlepsze sprzęty, są w stanie udzielić Państwu szczegółowych informacji i doradzić optymalny sprzęt do danej sytuacji. Sprzętu z naszej oferty dokładnie testujemy, nagrywamy wideo-poradniki i po prostu się na nich znamy. Dlatego dajemy 24 miesięczną gwarancję, możliwość zwrotu towaru. Do każdej paczki dołączamy elektroniczny dowód zakupu.
17. Jakie urządzenie będzie najlepsze do monitoringu mieszkania, rozpoznania osób na nagraniach.
Odp. Urządzenie zawsze należy dobierać indywidualnie do danej sytuacji, problemu, zastosowania, czy pomieszczenia
Najczęściej wybieranymi sprzętami w powyższej sytuacji są kamery ukryte np. w zegarkach, stacjach pogodowych czy kamery do własnego ukrycia. Idealnie wpasowują się wystrój mieszkania oraz nie wzbudzają podejrzeń.
Dodatkowo kamery z możliwością Wi-Fi umożliwiają stały podgląd na żywo gdy w domu/ firmie czy magazynie jest sieć internetowa Wi-Fi
https://www.enexus.pl/kamery-szpiegowskie/bezprzewodowe
https://www.enexus.pl/kamery-szpiegowskie
Zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem , który doradzi Pastwy przy doborze sprzętu
18. Jaki sprzęt jest odpowiedni do rejestracji ważnych rozmów, mobbingu czy rozmów w pojeździe?
Odp. Urządzenie zawsze należy dobierać indywidualnie do danej sytuacji, problemu, zastosowania, czy pomieszczenia.
Najczęściej wybieranymi sprzętami w powyższej sytuacji są dyktafony gdyż zapewniają one bardzo dużą dyskrecję i wysoką jakość przy stosunkowo małych rozmiarach. Są bardzo łatwe w użyciu.
https://www.enexus.pl/szpiegowskie-dyktafony
Zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem , który doradzi Pastwy przy doborze sprzętu
19. Czy posiadają Państwo urządzenia lokalizujące położenie pojazdów, osób czy wartościowych rzeczy?
Odp. Tak. Posiadamy w swojej ofercie lokalizatory GPS które pozwalają na dokładną lokalizację. Pełną ofertę znajdziecie Państwo tutaj:
https://www.enexus.pl/lokalizatory-gps-gsm
Zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem , który doradzi Pastwy przy doborze sprzętu
20. Czy posiadają Państwo w sklepie sprzęty do nasłuchu w czasie rzeczywistym, np. podsłuchy GSM?
Odp. Tak, posiadamy urządzenia które pozwalają na podsłuchanie rozmowy z dowolnego miejsca. Działają one w oparciu o technologię GSM. Urządzenie wielkości paczki zapałek można zostawić np. w biurze w Gdańsku, a odsłuchiwać rozmowę w domu w Krakowie. Więcej informacji i pełną ofertę znajdziecie Państwo tutaj:
https://www.enexus.pl/podsluchy
21. Co to znaczy że kamera ma jakość Full HD?
Odp. Oznaczenie Full HD związane jest z jakością rejestracji wideo. Mimo iż wiele sprzętów posiada taką jakość, to w przypadku sprzętu szpiegowskiego bardzo ważne są również inne parametry np. wielkość obiektywu, matryca, zastosowane płyty główne itd. Dopiero połączenie wysokiej jakości komponentów daje wysokiej jakości obraz. W zminiaturyzowany sprzęcie szpiegowskim rozdzielczość wideo to nie wszystko i często zdarza się że sprzęt o niższej rozdzielczości pozwala nagrać dużo lepszy obraz, lub sytuacja gdy dwa sprzęty o rozdzielczości Full HD ale innej wielkości obiektywu- nagrywają z zupełnie różną jakością.
Aby uzyskać więcej informacji na temat kamer które pozwalają na rozpoznanie twarzy, zarejestrowanie szczegółów czy odczyt tekstu z kartki- prosimy o kontakt z nami a ekspert chętnie odpowie na Państwa pytania
22. Gdy próbuje otworzyć nagranie wideo na komputerze , słyszę sam dźwięk a nie widzę wideo. Co mam zrobić ?
Odp. Nie przejmuj się, bo wideo zostało nagrane i jest zapisane, teraz należy go poprawnie odtworzyć. W większości przypadków Twój komputer odtwarza plik wideo przez domyślnie zainstalowany program który może nie obsługiwać formatu w jakim zapisane jest nagranie. Prosimy pobrać i zainstalować darmowy program „VLC media player”. Obsługuje on wszystkie formaty nagrań które posiadają nasze urządzenia.